7 septembrie 1998 - a fost fondată Google Inc.
Google Inc. este o companie americană care administrează motorul de căutare pe Internet cu acelaşi nume. A fost fondată în 1998 de către doi doctoranzi la Universitatea Stanford, Larry Page şi Sergey Brin. Google oferă o metodă simplă şi rapidă de găsire a informaţiilor pe web, având o bază de date de peste 8 miliarde de situri. La începutul anului 2004, Google răspundea la mai mult de 200 milioane de consultări zilnice.
Numele "Google" este un joc de cuvinte de la "googol", neologism pus în circulaţie de către americanul Milton Sirotta în anul 1938, prin care acesta desemna numărul uriaş format din 1 urmat de 100 de zerouri (10100).
Există şi un motor de căutare pentru imagini, cărti, bloguri, grupuri de ştiri şi director web.
La sfârşitul anului 2007, a fost cotat ca cel mai puternic brand global, după criteriul valorii în milioane de dolari (86,057 miliarde de dolari), dar şi după modul de percepţie de către consumatori.
De asemenea, conform unui sondaj realizat de Harris Interactive, Google a fost declarată, la sfârşitul lui 2007, ca fiind compania americană cu cea mai bună reputaţie, mai ales datorită modului în care îşi tratează angajaţii.
Google a creat servicii şi instrumente pentru publicul larg, cât şi pentru mediului de afaceri; inclusiv aplicaţii web, servicii de publicitate şi soluţii pentru agenţi economici.
99 la sută din veniturile Google sunt derivate de la programele de publicitate. Declaraţia fiscală pe anul 2006, compania a raportat 10,492 de miliarde de dolari SUA, venituri care au fost încasate numai de pe serviciile de publicitate, şi 112 milioane de dolari SUA de la realizările de licenţe şi alte venituri. Google are abilitatea de a urmări interesele utilizatorilor de pe site-urile afiliate folosind tehnologia doublu click şi Google Analytics. Google AdWords permite web agenţilor de publicitate de a afişa anunţuri în urma rezultatelor de căutare a informaţiei prin motorul Google. Proprietarii de site-uri Google AdSense pot afişa anunţuri pe propriul site, şi au dreptul de a încasa bani pentru fiecare anunţ accesat.
Google a fost, de asemenea, criticat de către agenţii de publicitate cu privire la incapacitatea sa de a frauda prin click, atunci când o persoană sau un script este folosit pentru a genera o taxă pe reclamă fără având interes în produsul respectiv. În anul 2006 au fost difuzate informaţii care relatează că aproximativ 20 la sută din toate click-urile au fost de fapt frauduloase sau incorecte.
Google Inc. este o companie americană care administrează motorul de căutare pe Internet cu acelaşi nume. A fost fondată în 1998 de către doi doctoranzi la Universitatea Stanford, Larry Page şi Sergey Brin. Google oferă o metodă simplă şi rapidă de găsire a informaţiilor pe web, având o bază de date de peste 8 miliarde de situri. La începutul anului 2004, Google răspundea la mai mult de 200 milioane de consultări zilnice.
Numele "Google" este un joc de cuvinte de la "googol", neologism pus în circulaţie de către americanul Milton Sirotta în anul 1938, prin care acesta desemna numărul uriaş format din 1 urmat de 100 de zerouri (10100).
Există şi un motor de căutare pentru imagini, cărti, bloguri, grupuri de ştiri şi director web.
La sfârşitul anului 2007, a fost cotat ca cel mai puternic brand global, după criteriul valorii în milioane de dolari (86,057 miliarde de dolari), dar şi după modul de percepţie de către consumatori.
De asemenea, conform unui sondaj realizat de Harris Interactive, Google a fost declarată, la sfârşitul lui 2007, ca fiind compania americană cu cea mai bună reputaţie, mai ales datorită modului în care îşi tratează angajaţii.
Google a creat servicii şi instrumente pentru publicul larg, cât şi pentru mediului de afaceri; inclusiv aplicaţii web, servicii de publicitate şi soluţii pentru agenţi economici.
99 la sută din veniturile Google sunt derivate de la programele de publicitate. Declaraţia fiscală pe anul 2006, compania a raportat 10,492 de miliarde de dolari SUA, venituri care au fost încasate numai de pe serviciile de publicitate, şi 112 milioane de dolari SUA de la realizările de licenţe şi alte venituri. Google are abilitatea de a urmări interesele utilizatorilor de pe site-urile afiliate folosind tehnologia doublu click şi Google Analytics. Google AdWords permite web agenţilor de publicitate de a afişa anunţuri în urma rezultatelor de căutare a informaţiei prin motorul Google. Proprietarii de site-uri Google AdSense pot afişa anunţuri pe propriul site, şi au dreptul de a încasa bani pentru fiecare anunţ accesat.
Google a fost, de asemenea, criticat de către agenţii de publicitate cu privire la incapacitatea sa de a frauda prin click, atunci când o persoană sau un script este folosit pentru a genera o taxă pe reclamă fără având interes în produsul respectiv. În anul 2006 au fost difuzate informaţii care relatează că aproximativ 20 la sută din toate click-urile au fost de fapt frauduloase sau incorecte.
No comments:
Post a Comment