The king of hobbies and the hobby of Kings

Contact us:*e-Mail: office@stampland.net*|*Tel.: +4-0722.714.394*|*Fax: +4-0318.166.897*|*Yahoo ID: laszlo_kallai

Best view with Mozilla Firefox

Friday, October 12, 2007

Paşcanu stalinist! Kállai urmează să-şi piardă demnitatea din cauza unei boli

inEDITORIAL
Post tenebras lucem.
Am o veste proastă pentru cei care au crezut că până aici a fost cu blogul. Iată am revenit cu forţe noi şi cu documente noi.
În urmă cu aproape o săptămână am primit un mesaj de la Filatelistul Informat care, se pare, că este una şi aceaşi persoană cu Filatelistul Înşelat. Colegul nostru mi-a făcut morală. Iată: sunt dezamăgit că nu aţi postat încă materialul transmis acum câteva zile şi intitulat "Când ne spune adevărul Domnul Leonard Paşcanu"*. Asta mă face să mă gândesc că nu administaţi un blog care doreşte aflarea adevărului, ci vă aflaţi la dispoziţia Domnului Leonard Paşcanu. Cu toate acestea vă trimit în continuare un nou material, care este capul de serie al altor materiale destinate a face lumina în ceeace Domnul Leonard Paşcanu a numit timbre pirat emise de Romfilatelia.
Salvaţi-vă demnitatea (mă refer în primul rând la Dvs. Domnule László Kállai, care sunteţi un ziarist profesionist) şi existenţa blog-ului Dvs. şi postaţi materialele transmise în această săptămână, inclusiv scrisoarea deschisă nr. 1 a D-lui Florin Patapie. Numai aşa vă vor crede filateliştii oneşti.
Credeţi-mă, agitaţia Domnului Leonard Paşcanu nu-l ajută să scape de rigorile legii române. – spune în epistola sa Filatelistul Înşelat alias Filatelistul Informat.
Nu cunosc identitatea celui care a trimis acest mesaj, dar după toate probabilităţile este domnul Dan Dobrescu. Dacă greşesc îmi pun cenuşă în cap şi îi cer scuze acestuia. Indiferent de persona care se ascunde în spatele unui pseudonim, domnule Dobrescu, domnule Filatelist Înşelat sau Informat, nu ştie de ce ar trebui să-mi salvez onoarea. Îl pot pierde? De ce? Că spuneţi Dvs. Poate am fost oprit de motive independente de mine să postez materialul respectiv. Domnule Dobrescu, domnule Filatelist Înşelat sau Informat, Dvs. nu aţi fost bolnav nicodată? Eu, din păcate din această cauză am riscat să-mi pierd onoarea.
* Materialul la care face referire Filatelistul Înşelat este, un alt mesaj, din 1 octombrie a.c. şi conţine următoarele: Am primit pe e-mail materialul ataşat - scrisoare deschisă adresată FFR privind revista Filatelia. Cum Dl. Paşcanu nu a binevoit să o pună în discuţia Conferinţei Naţionale a FFR - aşa cum i-a solicitat autorul, iar cuplul Leonard Paşcanu - Julieta Dolcu nu au binevoit să o publice la poşta redacţiei, apreciez ca Dvs. puteţi să-i daţi curs pe blog.
Vă informez ca urmare a acestei scrisori deschise, Asociaţia Filateliştilor din Moldova a fost exclusă din FFR (pentru neplata cotizaţiei), iar D-lui Florin Patapie i s-a refuzat omologarea unei obliterări speciale. În schimb Dlui Patapie i se trimite revista Filatelia ca să o distribuie la Iaşi.
Asta este maniera în care acţionează imaculatul preşedinte al FFR - Leonard Paşcanu: "cine nu este cu noi este împotriva noastră". Au început epurările "staliniste" în FFR.”

1 comment:

  1. Patapie este din Iasi? Dupa ce ca nu a platit cotizatia la FFR, a mai primit si reviste ca sa le distribuie dar... banii pe revistele primite nu i-a dat! Nu cumva de aceea se plange ca revista este scumpa si proasta? Poate ne spune cate articole a trimis la rveista spre publicare in ultimii patru ani, iar revista nu a vrut sa le publice!
    Patapie este din Iasi... La anul se implinesc 150 de ani de la punerea in vanzare a primelor timbre Cap de Bour. Cum s-a gandit sa sarbatoreasca acest eveniment, fiind tocmai de acolo de unde au "plecat" primele timbre?
    Poate ne raspunde!... Poate raspunde la intrebarile acestea si celorlalti filatelisti din tara!...

    ReplyDelete

Google PageRank CheckerFree counter and web statsClicky Web Analytics