The king of hobbies and the hobby of Kings

Contact us:*e-Mail: office@stampland.net*|*Tel.: +4-0722.714.394*|*Fax: +4-0318.166.897*|*Yahoo ID: laszlo_kallai

Best view with Mozilla Firefox

Friday, September 5, 2008

50

În această săptămână suplimentul publicaţiei băimărene, Jurnal de vineri, Jurnal filatelic, în realizarea lui Leonard Alexandru, a ajuns la numărul 50. La mulţi ani şi la mai multe apariţii!
colecţia Jurnalului filatelic puteţi consulta
pe pagina Jurnalului de vineri şi pe blogul de faţă.

50

Încet-încetuc am ajuns şi la numărul 50 al paginii noastre de filatelie. Am încercat pe parcursul acestor 14 luni să vă ofer o mică radiografie a filateliei româneşti. Şi nu numai. Am fost împreună la evenimentele frumoase ale ei, precum şi la cele pe care nu dorim a ni le aminti. Din păcate, concluzia e una tristă: filatelia românească se află în moarte clinică! Cauzele? Multiple. Şi nu provin de la filateşti. Soluţii? Ar fi. Însă nu e cine să le pună în practică. Într-o economie de piaţă primează câştigul propriu şi nu satisfacerea unei pasiuni. Din păcate interesele sunt egoiste şi n-au de-a face cu politicile internaţionale care reglementează unele aspecte de care cei în drept ar trebui să ţină seama. Un gust amar mă încearcă acum, privind retrospectiv, când îmi aduc aminte că în urmă cu nu mai mult de 20 de ani erau pline şcolile, cluburile, sediul filateliilor şi casa scării din blocuri cu copii şi tineri pasionaţi de filatelie. Din clasoarele lor răsăreau mărci frumos aranjate în schimburi dese. Acum, la club, mai întâlneşti doar persoane trecute de prima tinereţe. Nostalgici încearcă să-şi valorifice pisele adunate de-a lungul anilor. Despre schimburi... mai nimeni nu îndrăzneşte să se încumete. Pe parcursul acestor luni am încercat să vă oferim cât mai multe informaţii şi cât mai diversificate. Sper din toată inima că am reuşit. Cu prilejul acestei aniversări am încercat să realizăm nişte timbre fără valoare şi un plic aniversar. Din motive independente de voinţa noastră nu am reuşit acest lucru. A rămas la stadiul de proiect. Timbrele care ni le-am dorit pot fi admirate însă pe site-ul nostru (versiunea XHTML), la secţiunea Clasor din cadrul rubricii Jurnal Filatelic. Tot pe site aştept şi feed-back-ul vostru. Nu ezitaţi, aşadar, să comentaţi articolele. Spuneţi-vă părerea. Dacă ne vorbiţi de bine, ne ungeţi sufletele; iar dacă ne criticaţi ne faceţi mai tari şi mai înţelepţi. Doar împreună vom putea reuşi. Prin rubrica de mică publicitate găzduită aici am reuşit colaborarea în vederea schimbului cu persoane situate la sute de km distanţă. E un mic câştig, dar el există! Trimiteţi-mi anunţul vostru şi-l voi publica gratuit. E un alt mic ajutor pe care vi-l întind. Adresa o cunoşteţi: OP1, CP23Ext, Baia Mare, 430211, Maramureş sau prin e-mail la timbrufilatelic@yahoo.com. Să ne citim împreună şi la numărul 100! (material publicat în pagina Jurnal filatelic nr. 50 din 05.09.2008)

No comments:

Post a Comment

Google PageRank CheckerFree counter and web statsClicky Web Analytics