The king of hobbies and the hobby of Kings

Contact us:*e-Mail: office@stampland.net*|*Tel.: +4-0722.714.394*|*Fax: +4-0318.166.897*|*Yahoo ID: laszlo_kallai

Best view with Mozilla Firefox

Saturday, July 5, 2008

Relatarea unei blogeriţe de opt ani

Expoziţia EFIRO 2008 a fost vizitată de foarte mulţii copii. Unii dintre ei au relata în jurnalele lor online despre cel mai important eveniment filatelic de până acum. Blogeriţa Iulia Toma de nici opt ani aşa a văzut EFIRO 2008. Felicitări Iulia!Efiro 2008 - expoziţia de timbre internaţională

Am mers şi eu la EFIRO 2008 - expoziţia de timbre internaţională. A fost interesant. Dacă nu aţi reuşit să vă duceţi, nu-i nimic, vă arăt eu cum a fost .
Am văzut o mulţime de timbre din toate ţările. Am văzut timbre foarte vechi cum este Capul de bour. Uitaţi mai jos cum arată .Am putut să cumpăr şi câteva timbre. Mi-au plăcut cele cu animale din Africa. SUNT NEŞTAMPILATE. Să daţi clik pe poza ca să le vedeţi mai bine .

Erau aşa de multe timbre la expoziţie că te puteai pierde printre culoare dacă nu erai atent. Găseai expuse timbrele cele mai vechi din lume din toate ţările . Nu am reuşit să le văd pe toate. Cred că îţi trebuia vreo săptămână să le vezi pe toate .


Puteai să vezi şi istoria POŞTEI ROMÂNE, uitaţi aici cum arătau pe vremuri:


Am văzut chiar costumul de cosmonaut al lui DUMITRU PRUNARIU .



Am primit chiar şi cadouri de la vânzătorii de timbre din alte ţări.

No comments:

Post a Comment

Google PageRank CheckerFree counter and web statsClicky Web Analytics