The king of hobbies and the hobby of Kings

Contact us:*e-Mail: office@stampland.net*|*Tel.: +4-0722.714.394*|*Fax: +4-0318.166.897*|*Yahoo ID: laszlo_kallai

Best view with Mozilla Firefox

Wednesday, November 19, 2008

Dojeneala lui Găbureac

Am furat-o din nou. Sunt dojenit de purtătorul de cuvânt FFR, Sergiu Găbureac. Iată, ce îmi reproșează reprezentantul Federației: Am impresia că nu ați înțeles corect solicitarea mea de scoatere de pe război filatelic a COMUNICATULUI FFR (nr. 131/ 3.11.2008), care nu a fost trimis de pe adresa mea de mail (gsm_as@yahoo.com) și nici nu are semnătura mea oficială de PURTĂTOR DE CUVÂNT.
Utilizarea de materiale false, mai ales după ce ați fost atenționat asupra acestui aspect, vă crează o imagine negativă, neputând face dovada ca l-ați primit de la persoana abilitată în acest sens, cu repercusiuni în plan penal. Nu știați!?
Un alt material de la o persoană care nu mai are demult calitatea pe care pretinde că o are este postat pe război filatelic. Cum e cu verificarea din trei surse? Exemplu:
preşedinte al S. F. "Moldova" – Iaşi
fizician, cercetător ştiinţific principal,
Florin Patapie-Raicu
Sunteți sigur că există oficial S.F. MOLDOVA IAȘI și cu un președinte, oficial, în persoana lui Florin Patapie-Raicu?
Deontologie ușoară!

Sergiu Găbureac
purtător de cuvânt
FEDERAȚIA FILATELICĂ ROMÂNĂ

Mama lui de deontologie ușoară - spun eu. Cu alte cuvinte, dacă pe pagina oficială al Guvernului apare un comunicat, eu, jurnalistul, blogerul, cetățeanul, trebuie să "fac verificări din trei surse". Vă promit ca așa voi proceda de acum încolo! Mai ales că, documentul care poartă numărul de înregistrare nr. 131/ 3.11.2008 a fost publicată pe pagina oficială FFR. Sau Federația a renunțat la site? Nu am declarat nici odată și nici unde că material mi-a parvenit de la purtătorul de cuvânt, ci că a apărut pe pagina http://www.federatia-filatelica.ro. Domnule Găbureac, îmi atrageți atenția asupra unor "repercusiuni penale" pentru "utilizarea de materiale false" . Adică, spuneți Dvs., răspunderea penală pentru comiterea infracțiunii de uz de fals îmi revine. Vă reamintesc că răspunderea penală este individuală, deci răspunde cel care se dovedește a fi făptași. Adică, cel care a produs și a dispus publicarea documentului respectiv pe http://www.federatia-filatelica.ro. Publicarea unor materiale preluate de la surse oficiale, cum ar fi pagina web administrat de o instituție, în cazul de față Federația Filatelică Română, vă asigur că nu poate fi incadrată ca infracțiune de uz de fals. Codul penal și Codul de procedură penală dispun în acest sens fără îndoială. Dacă nu mă credeți și nici cele două coduri nu vă conving, vă rog consultați pe cei doi avocați de marcă de care vă bucurați în familie.
Referitor la S.F. Moldova - Iași, un lucru este cert, această asociație nu mai face parte din Federația Filatelică Română. Dacă, Dvs. aveți date privind lichidarea asociației sau că dl. Patapie nu este președintele organizației, dar folosește această calitate, vă rog recurgeți la legea penală. Altfel, ajungeți să fiți acuzat de favorizarea infractorului. Despre asociațiile filateliștilor din toată țara găsiți date pe site-ul Ministerului Justiției la capitolul Registrul Național ONG. Dealtfel, tot aici am dat de o serie de informații interesante, printre care date legate de Asociația Filteliștilor din București (AFB) sau Federația Filatelică Română. Datele respective le voi posta în curând pe blog. Multora o să le treacă cheful de scandal când reiese că de ani de zile semnează documente fără să aibă nici o calitate.
Domnule Găbureac, în materialul din 13 noiembrie a.c., Alba-neagra comunicatelor, v-am solicitat o serie de date. Nu am primit nici un răspuns. Nu vă acuz de rea intenție, poate nu ați avut timp, totuși doresc să revin cu interpelarea respectivă. Fac acest demers în calitate de administrator al acestui blog, dar și în calitate de filatelist, membru AFB.
Iată întrebările:
- Cine și de ce a publicat documentul respectiv (Comunicatul cu nr. 131/ 3.11.2008 calificat de Dvs. un fals sau o variantă de lucru) pe pagina FFR.
- Cine a aprobat publicarea, respectiv scoaterea materialului în cauză.
Cu respect, așteptând răspunsul Dvs.,
László KÁLLAI

No comments:

Post a Comment

Google PageRank CheckerFree counter and web statsClicky Web Analytics