The king of hobbies and the hobby of Kings

Contact us:*e-Mail: office@stampland.net*|*Tel.: +4-0722.714.394*|*Fax: +4-0318.166.897*|*Yahoo ID: laszlo_kallai

Best view with Mozilla Firefox

Wednesday, November 19, 2008

Găbureac a pierdut pariul

V-am răspuns domnule Kállai, numai că dumneavoastră nu înțelegeți.
La început am crezut că vă prefaceți. Acum, e limpede ca buna ziua că nu puteți întelege. Cer scuze. Nu mi-am dat seama. E greșeala mea.
Oricum, vă mai explic o dată și cu asta terminăm discuția.
1. Dintr-o scăpare a fost înregistrată varianta de lucru.
Să împușcăm secretara!? Nu suntem toți profesioniști ca domnia voastră!
2. Evident că Sergiu Găbureac a solicitat înlocuirea comunicatului greșit postat pe site-ul FFR-ului cu forma corectă. Cine e Sergiu Găbureac urmează să aflăm.
N.B. Postarea materialele pe site-ul FFR nu se face ca pe site-ul GUVERNULUI cu tot felul de aprobări, ștampile etc. Acum am reglementat toate procedurile de postare a unor materiale, mai ales a celor cu responsabilitate personală.
Pe ce să punem pariu că tot nu ați înteles?!
O noapte liniștită în continuare!
Sergiu Găbureac

Vă mulțumesc pentru răspuns. Am înțeles, așa că ați pierdut pariul înainte să bateți palma.
László Kállai

No comments:

Post a Comment

Google PageRank CheckerFree counter and web statsClicky Web Analytics