The king of hobbies and the hobby of Kings

Contact us:*e-Mail: office@stampland.net*|*Tel.: +4-0722.714.394*|*Fax: +4-0318.166.897*|*Yahoo ID: laszlo_kallai

Best view with Mozilla Firefox

Tuesday, August 12, 2008

Octopus Vulgaris la EFIRO 2008 - II. (Mateescu îl trimite la plimbare pe preşedintele FIP)

Dintr-un alt proces verbal al Comitetului de Organizare al Expoziţiei Mondiale EFIRO 2008 aflăm povestea unor afaceri din care filateliştii români, filatelia dar nici imaginea României nu au avut nimic de câştigat. Războiul surd al preşedintelui CO, Gabriel Mateescu, împotriva şefilor Federaţiei Filatelice Române a periclitat reuşita expoziţiei. Iată, un scurt extras din discuţia avută la şedinţa din 28 mai a.c. prin care Gabriel Mateescu refuză într-un stil greu de calificat solicitările conducerii Federaţiei Intenaţionale de Filatelia - FIP.
A. Bartoc: Dl. Scăiceanu a afirmat acum că la been room nu este nici o problemă, nu contest, foarte bine. Am o singură problemă pe care vreau să o anunţ: Dl. Wolf (n.r.: Joseph Wolff - preşedintele Federaţiei Intenaţionale de Filatelia) şi dl. Aranaz (n.r.: Fernando Aranaz del Rio - consultant FIP pentru EFIRO 2008) au rugat ca după ce totul este aranjat, având în vedere ce sa întâmplat şi la Tel Aviv, o echipă din partea Federaţiei să vadă toată expoziţia.
Preşedinte: Care Federaţie? Internaţională?
A. Bartoc: Nu.
Preşedinte: Federaţiei Române?
A. Bartoc: Da.
Preşedinte: Nici nu mă gândesc.
Urmează: Octopus Vulgaris la EFIRO 2008 - III. (Băsescu păcălit de Mateescu)

***

Proces-verbal
al şedinţei Comitetului de Organizare a „EFIRO 2008”
din data de 28 mai 2008

La şedinţă au fost prezenţi toţi membri Comitetului de Organizare al Expoziţiei Mondiale Filatelice „EFIRO 2008”, cu excepţia următorilor: András Miklόs Lovász, Claudiu Ionescu, Cornelia Buscu, Cristina Popescu, Radu Tecuceanu si Nicoleta Vartic.

Pe ordinea de zi figurează următoarele puncte :
1. Stadiul activitatilor de organizare a Expozitie Mondiale Filatelice „EFIRO 2008”;
2. Diverse

Presedinte: Incep sedinta de azi prin a spune ca timpul este foarte scurt, trebui deja sa producem, sa avem rezultate, stiu ca este greu, stiu ca stati ore suplimentare dar este un efort colectiv, la care si eu fac parte si dumneavoastra faceti parte si este o sarcina mai mult decat de servici, este un efort din inima. Timpul este scurt, vreau sa va ganditi ca ceea ce se intampla acum este mai nimic fata de ceea ce se va intampla atunci, cand vom avea invitati si va trebui sa avem grija de ei, sa-i asistam, sa-i ajutam si sa ne purtam ca niste romani, niste gazde bune si primitoare. Dupa cum stiti expozitia in zilele normale este intre orele 10 si 18, ceea ce inseamna ca noi vom mai sta vreo 2 ore inainte si 2 ore dupa. Va rog luati-va masuri, discutati cu familiile, este un efort general sa facem fata acestei situatii. Vreau o eficienta maxima, nu sa munciti si sa nu se vada rezultatele. Pana si aceasta sedinta trebui eficientizata, nu trebui sa pierdem prea mult timp. Trebui sa vedem care sunt problemele sa comunicam intre noi si apoi sa ne facem treaba. Daca mai este nevoie de o informatie suplimentara sau o discutie separata, sunteti liberi sa convocati pe cine vreti dumneavoastra, sa aveti discutiile respective cu mine, cu Simona sau in mai multi, dar nu aici. Si aici trebui eficienta pentru ca ziua incepe devreme si se termina tarziu. Poate ca ar fi bine si ca aceste sedinte sa fie mai de dimineata, sa nu ne blocam si sa consumam aceasta zi fara rezultate.
S Tarabasanu: Saptamana viitoare de la 8,30.
Presedinte: Sunt de acord cu 8,30. Deci lunea viitoare la 8,30. Eu zic ca in maxim o ora si jumatate ar trebui sa terminam. Sa vedem care sunt problemele si sa le rezolvam. Incep cu Romexpo.
S Tarabasanu: Noi nu suntem luni aici.
Presedinte: Noi nu suntem in tara, suntem plecati la Berna. De ce joi Simona?
S Tarabasanu: Pai venim marti noapte.
Presedinte: Da, aveti dreptate. Deci o sa fie joia viitoare la 8,30. Aveti vreo problema dl Bartoc, joi?
A Bartoc: O sa ma uit si va comunic.
Presedinte: Am putea joi sau vineri. Dar vineri este prea tarziu.
S Tarabasanu: Nu este cumva conferita de presa? Este pe 4.
Presedinte: Stati putin ca este conferinta de presa.
S Tarabasanu: Este conferintra de presa, joi pe 4.
Presedinte: Cine tine minte ca este conferinta de presa?
S Tarabasanu: Nicoleta dar are de dat un raspuns urgent, un drept la replica.
Presedinte: Haideti ca stabilirea urmatoarei sedintei va fi ultimul punct pe ordinea de zi de azi. Romexpo?
C Mateescu: Principalul motiv de ingrijorare, in ceea ce ma priveste, este relatia cu banca, BRD. Nu am inca o colaborare foarte concreta cu BRD, in sensul ca nu a venit sa vada spatiul si nu mi-a spus exact de ce ara nevoie, ca eu la randul meu sa cer la Romexpo. Am presat un pic la colegii mei care tin legatura cu banca…
Presedinte: Cine tine legatura cu banca?
C Mateescu: Prin trezorerie, Eugenia Stancu.
Presedinte: Eu am sa merg la dl Director Lepadatu.
C Mateescu: Eu in principiu am o persoana cu care am discutat, i-am dat numele meu si punctele de contact unde ma poate gasi dar nu a revenit. Presupun ca trebui sa vada si ei unde vor functiona. Sunt la curent cu raspunsul Romexpo privind aerul conditionat.
Presedinte: Spune repede.
C Mateescu: Au acceptat solicitarea noastra, legata de reducerea pentru aerul conditionat. Si-au asumat obligatia de a furniza 18 grade in Curtea de Onoare.
S Tarabasanu: Pe care o construies ei, structura inchisa, cusca.
C Mateescu: Si-au asumat tema asta de a asigura 18 grade, ramanand ca in restul pavilioanelor sa fie o temperatura ceva mai ridicata.
S Tarabasanu: Un 20, 23 de grade.
Presedinte: Confortabil.
C Mateescu: Am luat raspunsul privind accesul mai devreme pentru fortele de securitate, pentru cablare, ne-au dat niste tarife pentru acces. Am o problema un pic mai specifica legata de comenzile la fata locului din partea dealerilor pentru mobilier. Cum facturez eu concret la fata locului, orice solicitare de suplimentare? S-ar putea ca multi dealeri sa vada ceva la altii si sa-si doreasca si ei.
Presedinte: Te duci la doamna Gina si iti face factura.
S Tarabasanu: Ei sa-ti dea tie comanda pe scris conform tabelului.
C Mateescu: Dar cum ii facturez eu?
Presedinte: Doamna Gina iti face chitanta direct.
I Vatrautas: Teoretic ar trebui inainte.
S Tarabasanu: Irina este vorba de ce se intampla la fata locului, nu mai vorbim de teoretic.
Presedinte: Vine unu si vrea un scaun, ce faci nu-i dai?
S Tarabasanu: Cel mai probabil ca nu se va putea pe loc, ii aduci factura a doua zi. Luam legatura cu doamna Gina si emite factura. Chiar pe loc, o sa fie greu pentru ca nu stiu daca doamna Gina va fi de permanenta.
Presedinte: Pe alta parte iti trebui cerinta in scris.
S Tarabasanu: Pai asta zic, ala ii da comanda conform tabelului.
Presedinte: Alte probleme?
A Bartoc: Ar fi bine, daca este vorba de o chestie marunta sa se plateasca pe loc, imediat.
S Tarabasanu: Nu se poate, relatia expozantului cu Romexpo direct, nu exista, relatia este prin Posta Romana, iar Posta Romana nu plateste chash la Romexpo.
A Bartoc: Important nu este relatia Romexpo-Posta, important este sa nu plece negustorul, eu am vazut la expozitii cand au ramas….
Presedinte: Este vorba de a doua zi. Mai este ceva?
C Mateescu: Nu nimic.
A Bartoc: Cand este prima zi cand se poate intra in expozitie?
Presedinte: Cand intram noi, organizatorii.
C Mateescu: In pavilioanele 18, 16 si 17 intram cu data de 14, in pavilioanele 14 si 15 intram cu data de 18.
S Tarabasanu: Dar atentie, intra cine are treaba.
A Bartoc: In data de 18?
C Mateescu: Da in 18. Din motive de actiuni paralele.
A Bartoc: Inseamna ca standurile noastre nu pot fi amenajate decat din data de 18?
C Mateescu: Sunt construite, dar puteti intra sa le amenajati dumneavoastra din data de 18.
Presedinte: Astea sunt conditiile Romexpo. Alte intrebari?
C Mateescu: As mai avea de ridicat o mica problema in legatura cu manierea de lucru. M-am trezit cu un steag pe birou din partea dumneavoastra, ce este de presupus sa fac, sau ce trebui sa deduc eu din asta.
A Bartoc: Nu cred ca v-ati trezit, am discutat acum o saptamana cand mi-ati spus ca nu stiti dimensiunea lui, si v-am explicat ca va aduc eu steagul, am discutat asa?
C Mateescu: Unde anume, de ce trebui sa port eu responsabilitatea afisarii steagului?
A Bartoc: Atunci altcineva care se ocupa de panotare.
Presedinte: Steagul FIP, am inteles.
C Mateescu: Concret, unde trebui sa stea?
A Bartoc: In expozitie.
Presedinte: Deci nu este un loc special?
A Bartoc: Nu.
Presedinte: O inlocuieste cineva pe doamna Ghindoveanu?
M Hartopeanu: Ii transmit eu.
Presedinte: Deci steagul intra la pavazari. Cum e cu camera expertilor?
C Mateescu: Cu camera expertilor este in felul urmator: o sa ma folosesc de faptul ca nu mai exista obligativitatea asigurarii unui birou pentru presedintele juriului. Si pentru ca facusem o compartimentare, aceea am s-o folosesc pentru…
Presedinte: Dar ii pui ceva deasupra?
C Mateescu: Deasupra, o sa sugerez celor de la Romexpo sa puna un material textil de culoare inchisa. Sa nu puna lemn sau altceva, sa existe o inchidere, sa fie intuneric, dar sa fie o panza sau un material textil care mai permite si o circulatie a aerului si la o adica se poate inlatura.
Presedinte: Am inteles. Magazia?
C Mateescu: Magazia va fi in pavilionul 14.
Presedinte: Este rezolvata. Vestiar artisti?
S tarabasanu: Au spus ca nu este nevoie pentru ca ei vin gata imbracati si fardati, decat daca vrem noi sa asiguram ceva in spatele scenei.
C Mateescu: Sa va spun drept, am sa construiesc niste cosmelii langa vestiarul Jetixului, am sa fac vestiar pentru video art.
S Tarabasanu: Deci tu vrei sa le faci acolo?
C Mateescu: Da, o sa le fac acolo.
Presedinte: Alte intrebari?
A Bartoc: Legat de camera juriului. Acum daca am primit impartirea pe clase, daca deja s-au organizat mesele? E scris tot?
C Mateescu: Avem 21 de comisii, de echipe de jurati cu membrii variind intre 4 si 2 membrii. I-am pus fiecarei comisii locurile respective 2, 3 sau 4 locuri, le-am pus in sala, le-am figurat dar din pacate nu am aduc calculatorul.
A Bartoc: Pot obtine si eu o foaie din asta?
C Mateescu: Da. Eu nu am scris efectiv pe mese comisia filatelie tematica sau ce mai este dar ca numar ele exista in conformitate cu tabelul dat de Moreno.
A Bartoc: Poate facem impreuna treaba asta.
S Tarabasanu: Tu astepti in continuare comentariile lui Moreno, practic cu el.
C Mateescu: Sa va spun drept eu nu cu Moreno am discutat si cu Salinas.
L Pascanu: Cine este Salinas?
Presedinte: Este un filatelist spaniol.
L Pascanu: De ce discutam cu filatelisti spanioli si nu cu Federatia Filatelica Romana care este organizatoare?
Presedinte: Pentru ca Federatia si-a declinat de multe ori.
L Pascanu: Dl Mateescu nu mai inventati.
Presedinte: Ultimul telefon pe care l-ati primit dumneavoastra si in care v-am rugat sa facem contactele acelea cu filatelistii, cum ati reactionat la el?
L Pascanu: Contractele le faceti dumneavoastra direct.
Presedinte: Tineti minte ce ati spus, sa trimitem contractele la federatie, ca dupa aia sa inteleg ca nu mai vreti. E treaba noastra, sa mai si muncim.
L Pascanu: Eu nu pot sa semnez in locuri publice.
S Tarabasanu: Dar trebuie sa va ocupati sa le distribuiti filatelistilor.
Presedinte: Dumneavoastra ati spus sa le trimitem acolo, la Federatie. Si dupa aia ai spus, mai munceste si dumneata sau nu stiu cum ai spus.
L Pascanu: Trimiteti-le le Federatie.
Presedinte: Numai, lasati-ma, decat sa ne incurcati.
S Tarabasanu: Deci Cosmin ai vreo problema reala? Nu.
L Pascanu: Cu spaniolii astia avem probleme mari.
C Mateescu: Eu va invit pe dumneavoastra sa mergeti la mine sa va arat ce am facut eu.
A Bartoc: Asta am vrut eu.
L Pascanu: Cu spaniolii o sa vad cum decontam niste bani, ca m-am trezit aici cu liste de 6 spanioli care vin cu cateva zile inainte, cine le plateste cazare.
S Tarabasanu: Nu stiu cu cate zile inainte stiti dumneavoastra ca vin.
L Pascanu: Pai cu cate arata tabelul pe care l-ati inaintat.
S Tarabasanu: Ia spuneti.
L Pascanu: Daca vreti sa discutam subiectul asta.
S Tarabasanu: Hai sa discutam.
Presedinte: Discutam.
L Pascanu: Asta nu este expozitie spaniola, spaniolii la ei acolo.
S Tarabasanu: Exista consemnat proces verbal si inregistrat, Federatia Filatelica a refuzat sa coordoneze activitatile din been room.
L Pascanu: Astea sunt povesti.
S Tarabasanu: Noi organizam o expozitie, nu povesti. Mergem mai departe ca pierdem timpul.
Presedinte: Trecem la decorare sali. Doamna Ghindoveanu nu este aici.
S Tarabasanu: Contractul este semnat, nu sunt probleme.
Presedinte: Este in lucru, am primit primele forme de indicatoare, de hangere. Mai sunt comentarii la astea. Drapelele tarilor? Asta nu, a cazut. Daca sunt probleme cu decorarea de sali?
L Pascanu: Garsia vine pe data de 16.
S Tarabasanu: Si stiti cand incepe activitatea in been room?
L Pascanu: Ce treaba are asta cu been room-ul?
Presedinte: Pai dumneavoastra ati spus ca nu va ocupati de been room.
S Tarabasanu: El este parte din echipa care organizeaza been room-ul.
L Pascanu: Eu stiu ca dumneavoastra sunteti foarte ambitios si nu tineti cond decat de parerile dumneavoastra si ale doamnei Tarabasanu.
S Tarabasanu: Aveti aprobarile directiilor din Companie.
L Pascanu: Va rog, cand vorbesc eu fiti politicoasa.
S Tarabasanu: Nu mai am rabdare.
L Pascanu: Eu am sa va dau o scrisoare de acum un an in care v-am comunicat cine se ocupa de been room si cu asta am incheiat.
Presedinte: Noi avem procese verbale in care v-ati declinat, de fata cu FIP, aceasta intentie.
L Pascanu: Care FIP?
Presedinte: De fata cu consultantul FIP.
L Pascanu: Ala este consultant, bagator de seama.
S Tarabasanu: Este singura noastra relatie cu Federatia Internationala, conform regulamentului.
L Pascanu: Ati vrut-o pentru ca cu el ati facut toate aranjamentele.
S Tarabasanu: Nu, pentru ca mi l-ati recomandat dumneavoastra.
Presedinte: Haideti ca avem multa treaba. Daca sunt probleme cu decorarea salilor. Mergem mai departe la incasare- plati.
S Tarabasanu: Treaba este rezolvata, mai trebui sa stabilim listele finale cu ce avem de incasat si de plata si programul cu doamna Gina.
Presedinte: Atentie, biletele cu rambursare in valuta.
S Tarabasanu: Da.
Presedinte: Aici este si schimbul valutar? Nu mai exista. Nici banca?
S Tarabasanu: Este banca.
Presedinte: La been room daca sunt probleme?
C Scaiceanu: Nu sunt probleme. Am echipele formate.
S Tarabasanu: Necesarul de echipamente, de rechizite, totul este gata.
A Bartoc: Dl Scaiceanu a afirmat acum ca la been room nu este nici o problema, nu contest, foarte bine. Am o singura problema pe care vreau sa o anunt: Dl Wolf si dl Aranas au rugat ca dupa ce totul este aranjat, avand in vedere ce sa intamplat si la Tel Aviv, o echipa din partea Federatiei sa vada toata expozitia.
Presedinte: Care Federatie? Internationala?
A Bartoc: Nu.
Presedinte: Federatiei Romane?
A Bartoc: Da.
Presedinte: Nici nu ma gandesc. V-ati declinat treaba asta cu been room-ul.
S Tarabasanu: Noua nu ne-au solicitat, nici dl Wolf, nici dl Aranas.
A Bartoc: Eu v-am spus, treaba este clara. Mergeti mai departe.
Presedinte: Biroul informatii?
S Tarabasanu: Brosura este data deja la Ines pentru machetare, saptamana asta pleaca catre Fabrica de Timbre.
Presedinte: Interpreti si translatori?
S Tarabasanu: Contractul este semnat.
C Mateescu: Contractul este semnat de catre noi, azi urmeaza sa fie semnat si de firma partenera.
S Tarabasanu: Tot aici la biroul de informatii, dl Sorianu va distribui cataloagele expozantilor care vor sa le ia, va fi un om de la agentia de turism pentru informatii turistice.
G Ionescu: As vrea daca se poate, la biroul de informatii inca o persoana.
S Tarabasanu: Ai pentru informatii filatelice, ai de la agentia de turism, ai interpretul.
G Ionescu: Da.
S Tarabasanu: Cine da informatii pe filatelie este de la Muzeul Filatelic. Daca tu crezi ca mai este nevoie de cineva.
Presedinte: Deci esti tu, de la Muzeu, este translatorul, de la agentie. Dar tu raspunzi intr-adevar de coordonarea acestor oameni.
S Tarabasanu: Sunteti 4 oameni. Cate posturi aveti acolo?
C Mateescu: 4 posturi si trei calculatoare.
S Tarabasanu: Al 5 pe unde l-ai tine? Eventual daca vrei, incercam sa stabilim o rezerva la care sa apelezi tu in caz de nevoie.
G Ionescu: Chiar as veni cu o propunere, de la biroul info post, am lucrat acolo si stiu ca fetele au participat la congres.
Presedinte: Ai pe cineva sa ne dai?
S Tarabasanu: Ai un nume?
G Ionescu: Nu. Dar pot sa vorbesc si va spun dupa sedinta.
Presedinte: Mie imi convine daca ti-l alegi tu pentru ca inseamna ca te intelegi cu el. Aveti la biroul informatii intrebari?
A Bartoc: Eu mai am o problema. Nu stiu cum se gandeste informarea celor care vin, in legatura cu excursiile care se vor face. Cei din Israel au facut o chestie foarte simpla, o pagina care este foarte eficienta cu data, pretul, continutul excursiei.
Presedinte: Dar asta ar trebui facuta pe costul firmei care ofera turismul.
S Tarabasanu: Agentia va avea stand la Romexpo.
Presedinte: Vreti sa distribuim si o fila din asta cand vin?
A Bartoc: In servieta pe care o ve-ti da sa bagati si asa ceva.
Presedinte: Dar trebui sa o faca ei.
A Bartoc: Da.
Presedinte: Haideti sa notam chestia asta.
A Bartoc: A doua chestiune legata de autobuzele care merg intre hotel si expozitie. As sugera sa se faca un tabel, pe avizierul care va fi acolo la hotel si la expozitie. Sa fie foarte clar programul, cand pleaca autobuzul, cand vine.
S Tarabasanu: Fiecare comisar si jurat va primi o lista de instructiuni, in care este dat printre altele si programul autobuzelor pe zile.
A Bartoc: Dumneavoastra faceti cum vreti.
S Tarabasanu: Informam.
Presedinte: Vreti afisat acolo la hotel?
A Bartoc: O sa vedeti, toata lumea o sa lase aia in camera si nu o sa stie. Daca il pui acolo in tabel o sa stie tot prostul.
Presedinte: Am inteles. Este o idee buna. Dar trebui un afis bine facut.
A Bartoc: Nu afis. Doar o pagina din asta, cat mai simplu.
Presedinte: Sa notez, informare transport.
A Bartoc: In nici un caz sa nu se ajunga la situatia care a fost la Tel Aviv, in care in ultima zi, in care a fost cel mai greu, de luat exponate atunci nu au mai existat autobuze. A trebuit sa platim taxiul din banii nostri.
Presedinte: In ultima zi noi furnizam.
S Tarabasanu: Depinde ce inseamna ultima zi. Sa va spun, am un caz care pleaca pe 10 iulie, aceluia i-am spus ca ultima zi pentru el nu mai beneficiaza de servicii.
A Bartoc: Bineinteles. Ultima zi este 29 sau 30?
S Tarabasanu: Cred ca pana in 30, avem si pe 1 parca.
A Bartoc: O clipa. Hotel- Romexpo.
S Tarabasanu: Ultima data pe 28, cand terminam cu congresul.
A Bartoc: Apropo de treaba asta, exista aici o specificare pe care nu o inteleg, la agenda. Expozitia se strange in perioada 17-24 in ziua de 27 si de la 17- 22 in ziua de 28. Cum adica?
S Tarabasanu: Daca asa este in agenda este o greseala.
Presedinte: Unde in agenda, pe site?
S Tarabasanu: Daca este asa este o greseala. Pe 28 este toata ziua. E o greseala, o corectam.
A Bartoc: Inca ceva, aici ati spus 17-24, este foarte normal ca poate a doua zi oamenii pot avea avioane la 5 dimineata sa-si recupereze exponatele.
S Tarabasanu: Nu pleaca nimeni pe 28, incepand cu 29.
A Bartoc: Atunci cu atat mai mult ar trebui sa fie de dimineata de la ora 8.
S Tarabasanu: V-am spus ca pe 28 este 24 din 24, este o greseala in agenda.
A Bartoc: O alta problema legata de agenda asta. Ce este cu break asta de la 12 la 14, pentru cine este?
S Tarabasanu: Ala este pentru copii, uitati-va ca sunteti la rubrica de copii, activitati pentru copii.
A Bartoc: Doar acolo?
S Tarabasanu: Da, doar acolo.
Presedinte: Notati-va corectarea agendei, va rog. Mergem la sala jurati. Probleme daca sunt Miruna?
M Japin: Nu. Singura problema este cu camera expertilor, dar daca se rezolva.
Presedinte: Formularele de confirmare a plecarii?
S Tarabasanu: Sunt facute.
Presedinte: Casutele postale?
S Tarabasanu: Cred ca sunt gata.
M Hartopeanu: Erau comandate si s-au apucat de lucru.
Presedinte: Am inteles. Ne mutam la sala comisari. Probleme daca sunt Irina?
I Vatrautas: Nu, deocamdata nu.
Presedinte: Daca aveti intrebari pentru sala comisari si jurati.
A Bartoc: La Tel Aviv a fost o situatie foarte grea cand programul nu a functionat. Sa se verifice programul, pentru ca o zi intreaga nu a functionat, au fost greseli.
Presedinte: Ce nu a functionat?
A Bartoc: Programul de calcul. Sa ajuns pana in situatia de s-a tiparit palmaresul si apoi a fost retras.
Presedinte: Sper sa nu avem asa ceva. Trebui sa ne asiguram ca avem cat mai repede aplicatia. Ne mutam la oficiul postal.
S Tarabasanu: Stiu ca etichetele, vignetele de recomandata sunt gata.
Presedinte: Mobilierul?
R Ionescu: Este spre bine.
Presedinte: Se confectioneaza acum? In ce situatie suntem? S-au achizitionat materialele?
S Tarabasanu: Tot Mircea se ocupa, este acelasi proiect.
L Pascanu: Aici vreau sa intreb. Fiecare expozitie are niste vignete cu sigla expozitiei. EFIRO are asa ceva?
S Tarabasanu: Sunt recomandate cu sigla.
L Pascanu: Asa ceva.
S Tarabasanu: Alea au fost transmise, noi le-am facut acum vreo 2 ani.
A Bartoc: Atunci, dar acum mai aveti?
Presedinte: Nu cred ca mai avem in stoc.
S Tarabasanu: Am facut vreo 5 mii si am trimis.
A Bartoc: Sa va spun de ce. Vine Popescu si isi face un plic, pune si o chestie din asta acolo, ca altfel ramane plicul fara nimic.
Presedinte: Dar veniti cu ele mai devreme, domnilor.
S Tarabasanu: Dar nu mai sunt bani.
A Bartoc: Legat de cartile de vizita. Toate cartile de vizita si acum sunt cu Splaiul, mai ales ca acum se modifica si numerele de telefon. Se mai fac carti de vizita?
S Tarabasanu: Nu. Cu 3 saptamani inainte, este foarte tarziu.
I Vatrautas: Este foarte tarziu.
A Bartoc: Tocmai atunci cand vin strainii se dau carti de vizita.
I Vatrautas: Noi trebui sa facem un referat in baza acelui.
S Tarabasanu: Nu Irina, dar care estye utilitatea sa dai carti de vizita pentru o saptamana.
I Vatrautas: Eu am spus procedura noastra.
Presedinte: Acum, nu am cum, cu toata bunavointa.
S Tarabasanu: Nu mai poate Fabrica de Timbre.
L Pascanu: Eee, nu mai poate fabrica.
Presedinte: Am vorbit cu Adi ieri, ca a venit pana la mine, efectiv este asaltat.
Este vorba de perioada electorala, nu de noi.
A Bartoc: Partea electorala se termina la 1.
Presedinte: Eu va spun ce mi-a spus el.
L Pascanu: Autocolante pentru afisarea la panouri cu rezultatele pentru medalii, avem?
S Tarabasanu: Da avem.
Presedinte: Echipamente. Aici o discutie cu dl Moga, aveti cuvantul.
L Moga: Contractele sunt incheiate, am livrari in curs, deocamdata le depozitez la noi, o sa incep instalari. Ele o sa vine ca niste clone, o sa le am acolo si o sa facem instalarile pe loc, este mai usor de facut. O clona dureaza cam o jumatate de ora, am 20 de statii, nu cred ca este o problema. Am adus si radio telefoanele pe care le vom avea, ceva mai mari decat un telefoanele mobile. Au acoperire nationala, sunt retea privata, traficul este criptat deci nu trebui sa ne facem griji ca ne asculta cineva.
Presedinte: Poate sa ne asculte.
L Moga: Eu am sa le dau cu agenda incarcata, fiecare terminal are numarul aici, dar se poate cauta si dupa nume. Sunt programate dupa 3 grupuri de lucru, VIP pentru personalitati, organizatori pentru noi si securitate. Oricine poate intra in cele 3 grupuri sa transmita un mesaj, care este auzit de toata lumea din grup. Am si cingatori pentru curele la ele, dar nu am hands free.
S Tarabasanu: Sa pregatesti un set de instructiuni la ele si chiar un instructaj.
L Moga: Instructiuni de folosire si instructiuni de conduita in comunicatii, nu va suparati pe mine.
Presedinte: Cand le avem?
L Moga: Nu m-am gandit daca trebui date dinainte. Nu este mare lucru, oricine are un telefon mobil, se prinde imediat.
Presedinte: Le dai pe inventar, sa fie foarte clar.
L Moga: Fac proces verbal pentru fiecare in parte.
Presedinte: Ai o lista?
L Moga: Da, este facuta cu Cosmin.
Presedinte: E in regula.
L Moga: Pentru partea de aplicatie vreau sa-l prezint pe prietenul meu Alin Pupezescu. Este nevoie de un om proaspat, un om nou si vreau sa va asigur ca este cel mai de baza om in programare, se va misca repede.
Presedinte: Deci dansul o sa raspunda permanent de aplicatie. Aplicatie care inseamna tot sistemul nostru de baza de date, cu toate informatiile pe care le avem si tot ce este printabil, incepand de la un chestionar pana la diplome.
L Moga: Exact.
S Tarabasanu: El va fi inclusiv omul de IT solicitat de secretarul juriului pe durata lucrarilor juriului.
Presedinte: Daca juriul vrea un raport mai altfel decat ne-am gandit noi, dansul va fi acolo si va raspunde solicitarii. Sa nu cumva sa avem probleme cu aplicatia. Vor fi alte solicitari fata de ce am gandit noi si am facut.
L Moga: Vor fi cu siguranta. Am creat o adresa de e-mail, unde vreau sa rog pe toata lumea care este responsabila de un proiect sa trimita o fotografie, nume, functie in posta, functie in cadrul EFIRO, telefon, fax, e-mail inclusiv persoanelor cu care colaboreaza.
Presedinte: Deci notati-va.
S Tarabasanu: Pentru acele poze, am rugamintea ca toti cei care nu fac parte din Comitetul de Organizare si care nu au inca o poza, sa treaca azi pe la Nicoleta Vartic dupa ora 12 sa le faca poze.
Presedinte: Va rog sa va faceti poze. Mai mult decat atat, va dau un exemplu pe transport. Avem un trasportator, dl Constantinescu va rog luati legatura cu contractorul dumneavoastra cu care aveti contract si le spuneti:,, Dati-mi lista oamenilor care trebui sa intre pe poarta aia, vrem sa le facem ecusoane, vrem sa facem ecuson de masina,, Ecusoanele de masina le vom scrie noi de mana. Dar undeva, candva va trebui sa ma lista asta cu masinile, poate cu 2 zile inainte, nu stiu. Lucian nu o sa vina la fiecare din dumneavoastra sa va intrebe daca aveti nevoie de ecuson, dumneavoastra veniti la el. Deci va rog frumos. Aveti oameni cu care aveti contracte si sunt in afara Postei si care trebui sa aiba ecusoane.
L Pascanu: Ecusoanele de masina cine le elibereaza?
L Moga: Noi o sa le tiparim. Vor fi jumatate de A4, cu sigla si plastifiate.
Presedinte: Eu zic A4. S-ar putea sa le indoi, ca sa fie standying, ca sunt autocare mari.
L Moga: Le plastifiem, le facem frumos.
Presedinte: Ai grija ca eu vreau sa scriu pe ele. Nu stiu gandeste-te.
L Moga: Ele se listeaza ca un raport din aplicatie dupa care se baga in laminator.
Presedinte: dar eu vreau sa scriu numarul masinii.
L Moga: Dar el apare din baza de date.
Presedinte: Dar daca vine ala cu 2 zile inainte?
L Moga: O fac pe loc.
Presedinte: Ok.
L Moga: Vreau sa va rog sa nu va suparati pe mine, unii dintre voi m-ati intrebat:,, sa-ti dau poza, sa nu-ti dau,, Acum este momentul, stiu ca este tarziu dar am fost si noi legati cu contracte si cu alte chestii. Acum eu trebui sa le primesc pe toate intr-un singur loc.
Presedinte: Poza si mai ce doresti?
A Bartoc: La majoritatea aveti nu are rost sa mai transmita inca o data.
Presedinte: Magda tu ai poza in baza de date?
M Dinu: Da, de la congresul trecut.
Presedinte: Aia de la securitate, trebui sa intre pe poarta.
A Bartoc: Asta este altceva.
Presedinte: Deci va rog frumos, cu cine aveti contracte, ce oamenii intra in Romexpo. Puneti-va problema asta si veniti la Lucian.
S Tarabasanu: De exemplu, Madalina are relatii cu educatoarele, cu Jetixul, cu profesorul trasnit. Deci ii contactezi, le ceri poze, nume tot si te duci la Lucian.
Presedinte: Inca o data, in afara de poza ce sa mai trimita?
L Moga: Poza, nume si prenume, functie in Posta.
S Tarabasanu: Dar sunt companii contractuale.
L Moga: Numele companiei sau numele ziarului.
Presedinte: Ii pui tu numele pe aia? Sau trebui sa stii de unde ii iei.
L Moga: Eu trebui sa stiu ziaristul de la ce ziar este.
Presedinte: Da. Macar compania sa stim de unde este.
L Moga: Telefon, fax, e-mail.
Presedinte: In momentul in care se intampla ceva sa stii de unde il iei.
L Moga: Lumea va stii ca la mine sunt aceste date.
Presedinte: O sa-ti furnizam telefoanele si faxurile de la firme.
S Tarabasanu: Asta este deja o complicatie pentru ca fiecare are relatiile lui contractuale stie numarul de telefon, adrese.
L Moga: Eu zic ca poate va este util o urma electronica a tuturor datelor de genul asta.
S Tarabasanu: Eu cred ca este un pic cam mult, fiecare are relatiile lui individuale si ne complicam. Fiecare stie cu cine sta de vorba.
Presedinte: O sa dam niste numere generale de telefon. Pierdem mult timp.
A Bartoc: Am o intrebare. Sotiile si insotitorii primesc ecusoane?
Presedinte: Au. Deci Alin te ocupi de chestia asta. Te rog discuta si dl Barbulet, vreau sa te muti langa noi. Zona copii, Madalina?
M Stoian: Nu sunt probleme.
Presedinte: Plansele de colorat A4 sunt facute?
S Tarabasanu: Da.
Presedinte: Cateringul, Mugur este pe aici?
S Tarabasanu: Nu este nici Mugur, nici Stefan termina scanarile.
A Bartoc: Apropo de catering, am vazut cum sa procedat la Tel Aviv. Toti cei care au montat si demontat in timpul expozitiei la ora 1 primeau casoleta cu mancare. Nu ma refer la membri de juriu sau comisari, numai la cei care lucreaza.
Presedinte: Am inteles. Ce vom putea vom face.
A Bartoc: Va dati seama ca este aproape imposibil sa pleci de acolo. Cum sa plece omul de la been room si sa lase materialele acolo.
Presedinte: Scena, dl Mircea Hartopeanu. Sunt probleme Mircea?
M Hartopeanu: Nu sunt probleme.
Presedinte: Inca o data iti aduc aminte ca trebui sa vedem ce rulam intre evenimente.
S Tarabasanu: Avem o singura probleme, solicitarea de la Kuweit
Presedinte: A devenit o problema?
S Tarabasanu: A deveni o problema, in sensul ca trebui sa luam o decizie. Solicita sa fac 3 spectacole zilnice de cate o jumatate de ora. Noi putem sa le oferim o data pe zi intre 12 si 14.
Presedinte: Le dam unul sau maxim doua.
M Hartopeanu: In nici un caz la deschidere sau inchidere.
Presedinte: In nici un caz.
S Tarabasanu: Stabilim ca le dam una sau maxim doua si gasim 2 zile. In ziua cu excursia.
M Hartopeanu: La lansarea timbrului.
S Tarabasanu: Ala are loc in partea cealalta.
A Bartoc: Unul pe zi?
Presedinte: Ei vroiau 3 ori o jumatrate de ora pe zi.
A Bartoc: Asa vroiau ei. Si noi cat sa le dam?
S Tarabasanu: Doua in total, ca nu am scena libera.
A Bartoc: Dar cand este scena libera acolo 2 ore nu putem sa le dam in fiecare zi?
Presedinte: Dar ce sunt la moschee sa ma rog.
S Tarabasanu: Nu va suparati dar eu platesc niste bani pentru scena aia. De ce le-as pune-o lor la dispozitie? Dar de ce numai ei? Aduc numai muzica arabeasca acolo.
Presedinte: Ei au aparut in contextul asta datorita relatiei cu Romfilatelia care impreuna fac o emisie comuna, foarte frumos. Emisiunea comuna sa se desfasoare pe scena Romfilateliei. Si acum Romfilatelia nu asigura acolo sa-I cante ei la ureche si mi trimite mie.
A Bartoc: Sa dea banutu.
L Pascanu: Lasa-i in pace ca nu ne imbogatim cu astia.
Presedinte: Dece nu pune Romfilatelia scena ei, ca are acolo scena ei?
L Pascanu: Aici ai dreptate, cu arabii toata ziua.
Presedinte: De 3 ori pe zi. Dimineata, la pranz si seara, ce facem ne luam carpetelele si ne punem…Deci una sau doua asa sa le spui. Cabinetul medical, probleme cu protectia muncii?
S Tarabasanu: Nu.
A Bartoc: Daca este posibil cu o saptamana inainte, cand va fi un meteo clar, avand in vedere ca vor fi temperaturi neobisnuite sa se trimita la toti comisarii si juratii o situatie cu temperaturile. Ce s-a intamplat acum la Tel Aviv, ungurului i sa facut rau, a cazut si si-a spart maxilarul, a fost foarte grav. Din cauza caldurii.
S Tarabasanu: Noi avem instructiuni in caz de canicula care se distribuie tuturor.
Presedinte: Haideti sa notam la cabinetul medical, meteo pe e-mail. Transport, Emanuel.
E Constantinescu: Suntem in faza de finalizare a contractului.
S Tarabasanu: Mai avem practic 6, 7 situatii in stanby.
Presedinte: Din 40 doar 6 au mai ramas? Foarte bine, bravo.
A Bartoc: O intrebare. Unde va sta autobuzul la aeroport?
Presedinte: Hai sa nu ne facem probleme, am discutat problema asta.
A Bartoc: Hai sa va spun ceva. Tot la Tel Aviv, au sosit 4 delegati odata si nu ne-a asteptat nimeni. De fapt era cineva, numai ca acel cineva din cauza ca microbuzul era foarte departe a durat pana i-a dus pe ceilalti dinaintea noastra si pana s-a intors astia care s-au grabit s-au separat si au plecat. Dar din cauza ca a durat foarte mult pauza asta, daca este te miri pe unde microbuzul.
Presedinte: In afara de faptul ca dumneavoastra ii intampinati acolo, o sa fie si cineva de la transport. Omul de la transport nu o sa-i scoata afara decat atunci cand vine masina. Isi cheama masina, avem walki-talki, ar trebui sistemul sa functioneze. Avizul dumneavoastra l-am perceput si ne ocupam de genul asta. Am discutat treaba asta cu transportul si a zis sa nu ne facem probleme ca asta este treaba lor. Dl Bartoc, acum veniti dumneavoastra la rand. Aveti graficul de sosiri si plecari?
A Bartoc: Da, dar nu este complet.
Presedinte: Se mai completeaza. Am inteles ca mai sunt cateva pozitii care sunt nestiute.
A Bartoc: In clipa cand aveti mai complet, as dori daca se poate sa-l scoateti pe zile.
Presedinte: Asa si este.
S Tarabasanu: V-il trimit eu imediat dupa sedinta.
Presedinte: Deci se clarifica situatiile. Mai avem 6 sau 8 necunoscute, ceea ce este foarte bine. Va trag eu un semnal de alarma, dl Bartoc. Ganditi-va la om de schimb ca n-o sa stati acolo 24 din 24. Vorbiti cu doamna Ghindoveanu de un panou. Vama si aeroportul. Procedura vamala este ok, contractul cu Romtrans este semnat.
A Bartoc: Eu imi fac datoria sa va dau aceasta hartie pe care am adus-o de la Tel Aviv, v-am spus si randul trecut dar ati spus ca nu va intereseaza, dar eu tot v-o dau, pentru ca acolo toti au venit si si-au luat banii.
S Tarabasanu: Toata lumea a primit instructiunile, nimeni nu o sa primeasca banii in mana, oamenii nostrii vor fi pe Otopeni si vor plati excesul de bagaje conform unor anumite criterii. Nimeni nu primeste banii in mana.
A Bartoc: Sa va spun cum au facut ei. Deci Popescu a venit din India cu bagajele si a platit un exces de bagaje de 10 kg. Acum cand pleaca, ei stiu ca au inca 5 cataloage si o sa mai fie ceva in plus. Le da banii pentru alea 10 kg plus acel exces. Asa s-a facut acolo.
Presedinte: Noi o sa facenm asa. O sa vedem cat reprezinta kilograme de colectii, punem si cataloage si ce mai trebui. Stim cam total kilograme, iar in aeroport daca omul respectiv are un exces de bagaje, de exemplu Popescu are 10 kg. Se duce si plateste excesul de bagaje, are carte de credit, omul nostru.
A Bartoc: Ne legam la cap rau de tot.
S Tarabasanu: Nu. Noi trebui sa avem factura si sa stim exact cat platim.
A Bartoc: Daca le dati banii din hotel sau de la Romexpo aveti chitanta cu semnatura cu tot.
S Tarabasanu: Care chitanta, cine elibereaza chitanta?
I Vatrautas: Aeroportul elibereaza chitanta si factura.
S Tarabasanu: Noi nu lucram pe chitante de mana.
A Bartoc: Inca odata. Deci Popescu a venit cu bagajele astea si a platit de unde a venit el excesul de bagaje. A platit 50 Euro si noi acum ii dam la plecare, nici nu ajunge in aeroport, 60 Euro si am terminat balciul.
Presedinte: De ce sa-i dau, pe ce baza 60? De ce nu ii dau 70?
A Bartoc: Am inteles. Eu vreau sa va spun altceva. In felul asta veti fi obligati sa-i urmariti inca o data de la hotel pana la aeroport.
S Tarabasanu: Pai oricum ii ducem.
A Bartoc: Nu. La hotel se suie, asa este peste tot, la plecare Popescu se suie in autobuz, noi il ducem pana la aeroport si cu asta basta. Nu ne intereseaza, cand se duce sa-si faca bagajele. Niciodata de cand sunt eu nu s-a facut asa ceva.
S Tarabasanu: Noi trebui sa ne asiguram ca avem niste documente justificative.
A Bartoc: Se pot face.
S Tarabsanu: Chitanta de mana nu este document justificativ.
Presedinte: Este vorba de a justifica, de ce nu vreti sa intelegeti.
A Bartoc: Nu mai zic nimic. Nu vreti, nu vreti.
Presedinte: Am inteles. Noi o sa rezolvam problema asta, noi o sa platim excesul de bagaje. Cateringul? Am inteles ca dl Mateescu nu este. Sunt probleme dl Constantinescu? Nu. Congresul, dl Neagu.
A Neagu: Astept lista de participanti. In ceea ce priveste colaboratorii.
Presedinte: Te deranjeaza lista in mod cantitativ? Stii cantitatile?
A Neagu: Da. Nu ma deranjeaza. In ceea ce priveste colaboratorii am cateva persoane cu care urmeaza sa definitivez detaliile. Am o intrebare legata de ecusoane. Procedura este aceeasi si in legatura cu congresul?
Presedinte: Avem categorie speciala de ecuson pentru congres.
L Moga: Eu te rog sa ceri si poza pe e-mail. Poza pentru colaboratori.
Presedinte: Cu cat mai putine ecusoane fara poza cu atat mai bine.
S Tarabasanu: Atentie ca marea majoritate catre participa la congres se regasesc in comisari si jurati sa nu cerem poze de pomana.
A Bartoc: Avem lista cu oamenii pentru congres si vedeti care au si care nu au.
L Moga: Noi putem sa ne asumam diferenta asta, si sa-i dam lui o lista cu cei care nu au poza.
A Bartoc: Asta da.
L Moga: Dar el sa-mi dea o lista completa.
Presedinte: Iti da.
A Neagu: Pentru colaboratorii mei, aceleasi cerinte.
Presedinte: Restul, interpretare, secretariat, inregistrari caseta audio, pupitre, calareti, microfoane, totul
A Neagu: Calaretii urmeaza sa-i achizitionez.
Presedinte: Aveti grija ca avem calareti si pentru mesele de jurati.
A Neagu: Astept o firma sa-mi faca o oferta.
Presedinte: Cum dati comanda, ca ele sunt in stoc?
A Neagu: Nu au pe stoc.
S Tarabasanu: Asa am patit si cu bratarile.
Presedinte: Ce format? A5?
A Neagu: Deci 30 cu 10,5 deci A4.
S Tarabasanu: Deci A4 jumate.
Presedinte: Ia si vreo 2, 3 de A4 poate avem nevoie.
A Neagu: Eu am sa ma duc maine si sa-i vizualizez, vreau sa ma conving ca asa arata.
Presedinte: Ia vreo 5 de A4. Intrebari pentru partea de congres daca aveti? Sali Phoenicia?
A Ionita: Nu sunt probleme.
Presedinte: Cazari?
S Tarabasanu: Cu prezenta la hotel am, discutat cu Andreea si o sa facem inregistrarea participantilor la hotel .
Presedinte: Deci el vine de la aeroport, trece pe la hotel, daca este comisar se duce la Romexpo si se intoarce. Asta este traseul.
S Tarabasanu: Trece pe la hotel sa-si ia ecusonul.
Presedinte: Isi ia ecusonul, toate formularele.
A Ionita: Eu o sa stau la hotel, o sa am un desk acolo, daca nu se poate o sa am unul impreuna cu agentia.
Presedinte: O sa fie vreo 48 de ora, trebui sa ai niste schimburi.
A Ionita: Sunt doar 2 persoane care vin tarziu.
L Pascanu: Daca vin la 1 noaptea o sa te gaseasca la hotel?
S Tarabasanu: Pentru exceptiile astea vom rezolva direct cu aeroportul.
Presedinte: Aveti grija, eu zic sa ai o dublura, parerea mea.
S Tarabasanu: Noi stim deja cand vin si avem putine situatii din astea. Am unul care vine pe 10, unul pe 14, sunt cazuri izolate.
A Ionita: Problema o sa fie pe 17 si 18 cand vin ei bloc, atunci ar fi bine sa am pe cineva.
S Tarabasanu: Oricum va fi Emanuel tot timpul.
Presedinte: O sa fie Emanuel acolo?
S Tarabasanu: Asa a ramas. Tu o sa fii pe toata durata evenimentului, te ocupi de ei sa plece dimineata.
Presedinte: Mai ai nevoie de om pe aeroport sau la gara, la CFR, doi oameni. Baza ta o sa fie acolo, este batut in cuie unde o sa stai. In cazul in care se intampla ceva si apare unu pe aeroport si nu trebuia sa apara, in momentul ala declansam ca sa-l primeasca cineva. O sa vedem cum facem. Buna ziua (catre dl Eugen Preotu). Aici este vorba de cazari si turism. Iei tu legatura cu cei de la turism sa faca treaba aia cu foaia A4?
S Tarabasanu: Da.
A Bartoc: Toata lumea in strainatate a intrebat daca exista excursie la Palatul Parlamentului. Ar trebui sa fie neaparat o excursie cu treaba asta, in fiecare zi cred ca se vor gasi amatori.
M Japin: Cei de la agentia de turism au zis ca o sa aibe cateva tururi de Bucuresti si am sa le sugerez ca prin ele sa fie si asta.
A Bartoc: Neaparat.
Presedinte: Sunt niste costuri aici.
S Tarabasanu: Dar se platesc. Costurile agentiei.
A Bartoc: Cu bani.
Presedinte: Ma gandeam la turul ala gratuit.
S Tarabasanu: Aia este deja stabilit.
Presedinte: Haideti, contra cost. Deci, Palmaresul. Alin? Ridica tu probleme, ca noi stim despre ce este vorba.
A Pupezescu: Am inteles ca acele..le dau comisarii.
S Tarabasanu: Juratii, dar au nevoie de tine.
Presedinte: Deci faci un formular.
A Pupezescu: Un formular de introducere.
Presedinte: Este vorba de formular la aplicatie.
A Pupezescu: Am inteles ca coperta este deja facuta, ar fi bine daca ar putea sa ne parvina.
S Tarabasanu: Nicoleta Vartic, cu ea iei legatura.
L Moga: Daca nu aveti nimic impotriva, formularele sau ce vor vrea ei sa listeze vor fi pe tip legitimatie, adica A4. Exact ca la legitimatii cu antetul EFIRO.
A Bartoc: Ocupi mult spatiu cu chestia aia.
L Moga: Se poate face mai mica. La toate rapoartele care se vor cere asa sa arate foaia, daca sunteti de acord.
Presedinte: Da sunt de acord. La medalii, diplome si trofee.
N Micu: Nu sunt probleme. Chiar ieri ne-a iesit prima medalie.
Presedinte: Este la Nicoleta, nu am putea s-o vedem si noi?
S Tarabasanu: Este prinsa intr-o sedinta, nu raspunde la mobil, trebui sa dea un drept la replica.
Presedinte: Nicoleta dute pana acolo poate reusim.
N Micu: Poate medalia este in birou.
A Bartoc: In legatura cu medaliile, va rog foarte mult, avand in vedere ca se vor grava peste 800 de nume, ar trebui din timp, nu se poate sa nu se greseasca. Deci cu 2 saptamani inainte daca medalia este deja gata, este timp sa se verifice numele la fiecare.
Presedinte: Am luat masura ca gravarile, printurile si tiparirile diplomelor sa se faca din aplicatie. Aplicatia inseamna ca odata ce ai introdus numele si verificat, el trebuie automat sa intre pe medalii si diplome. Plus ca pe diplome sunt si alte informatii, clasa si mai multe, si cu asta trebui sa nu gresim.
A Bartoc: O chestie care a aparut la Palmares la Tel Aviv, pentru comisari si membrii de juriu nu s-a dat diurna in plus, dar, daca medalia difera de la juriu la comisar, trebui data si din aia si din aia.
Presedinte: Asa se si face. Partea de securitate. Suntem foarte in urma cu securitatea, avem o mare problema. Asteptam sa se incheie contractul. Nu exista o pozitie comuna intre firma de securitate si Posta Romana pentru o singura clauza contractuala. Si aici sper s-o rezolv azi.
A Bartoc: Pai spuneati ca s-a semnat?
Presedinte: Nu s-a semnat. S-a semnat odata de firma, trebuia semnat de noi, a fost refuzat.
A Bartoc: Deci paza va fi 24 din 24.
I Vatrautas: Vor fi si posturi permanente si temporare.
A Bartoc: Avand responsabilitatea a tot ce se intampla acolo?
Presedinte: Sigur ca da. Si avand clauza de terorism sa nu fie forta majora, era bagata ca forta majora. Aveti intrebari sau probleme pentru securitate?
L Pascanu: Dl Miklόs?
Presedinte: Este in campanie electorala.
A Bartoc: Dar cred ca nu mai vine dupa 1 iunie?
L Pascanu: Vine ca o sa fie deplasare la Viena si la Praga.
A Bartoc: Ca sa poata sa compare ce este la noi cu ce va fi acolo.
Presedinte: Imi pare rau dar domnisoara Vartic nu este dar nici nu sunt probleme. Partea de vize, Andreea cum stai?
A Ionita: Eu nu stiu cum stau. Eu tot fac invitatii, vorbesc la ambasade, vorbesc la Oficiul Roman de Imigrari, mai mult de atat nu am ce sa fac.
Presedinte: Vorbim aici pe cazuri individuale. Unii ti-au scris, s-au vaitat, le-ai scris ce sa faca, ai luat legatura la ambasade, altii au mai venit de atunci?
A Ionita: Altii nu au spus nimic.
S Tarabasanu: Altii au fost refuzati de ambasade, cum a fost cazul Pakistanului pentru ca este un muncitor, despre care ei nu au nici o informatie si au spus clar ca-i refuza viza.
A Ionita: Catarul pana sa le trimit eu invitatiile ei si-au luat vizele. Daca ei nu-mi dau un e-mail in care sa-mi zica daca au luat viza sau nu, eu nu am de unde sa stiu.
E Protu: Dar marile tari sunt rezolvate?
Presedinte: Dar nu este vorba de marile tari. De Pakistan, India, China Thailanda.
S Tarabasanu: Turcia care nu se simte sa raspunda.
A Bartoc: Dar China?
S Tarabasanu: China nu e problema.
A Bartoc: Este problema cu China cealalta.
S Tarabasanu: Taipei si-a luat viza, nu mai am nici o probleme cu el.
A Bartoc: Dar acum cand am venit eu, nu aveau inca.
S Tarabasanu: Dar asta a fost mai demult.
A Bartoc: Acum 3 zile.
Presedinte: Tu cu cine mai ai acum, din ceea ce stii?
A Ionita: Acum nu mai am nici unul in stanby au primit toti invitatii.
Presedinte: Asta este bine.
S Tarabasanu: Acum, ce se intampla la ORI, la Externe, la Ambasade.
A Bartoc: Eu vreau sa va spun ceva despre niste indieni. 2 indieni care au solicitat viza, nu vin din partea Federatiei…
A Ionita: Eu stiu despre cine este vorba, si sunt trecuti la ORI ca si vizitatori.
S Tarabasanu: Iar ORI ii trateaza ca pe orice vizitator, daca nu are motive evidente sa le refuze viza, nu le refuza.
A Bartoc: Au creat probleme peste tot.
A Ionita: Eu nu pot sa refuz pe cineva care si-a facut cazare si a platit-o, sa-i fac invitatie de viza. ORI hotaraste daca da viza sau nu.
S Tarabasanu: Noi nu-I putem impiedica sa vina, numai ambasada daca ia decizia ca este un pericol.
Presedinte: Medalia, nu arata rau deloc.
A Bartoc: Fata este buna.
Presedinte: Pacat de coarne.
A Bartoc: Este foarte frumoasa.
Presedinte: Ceremonia de deschidere, Mircea. Probleme? Brosura este gata?
M Hartopeanu: Este le tipar. Plicurile sunt gata, azi si vineri am sa le distribui.
A Bartoc: Cum ajung si la noi niste invitatii? Nu dam la Ionescu, Popescu dupa strada.
M Hartopeanu: Azi pana in ora 4.
A Bartoc: Nu trebui azi dar intr-o saptamana.
Presedinte: Dar spuneti pe cine vreti sa invitati, ca este o lista.
A Bartoc: Eu va spun, s-ar putea sa vina un fost presedinte al FIP, ce facem? Putem da o invitatie?
Presedinte: Nu am nici o problema. Avem suficiente invitatii?
M Hartopeanu: Eu fac numai baza de date pe care o am eu, dar putem suplimenta.
Presedinte: Cate invitatii vreti?
A Bartoc: 5 invitatii.
L Pascanu: Si mie vreo 20. Daca vorbim de Palmares, v-am adus meniul din Israel, cu 2 variante sa-ti poti alege, asta orientativ.
Presedinte: Multumesc frumos.
E Preotu: Cate invitatii?
Presedinte: La ce, la Palmares? La deschidere.
E Preotu: Intr-o sala de cat? Cate persoane?
S Tarabasanu: In pavilionul 15 de la Romexpo. O sa fie si sala si zona pentru copii dar spatiul este generos.
A Bartoc: Cum a ramas cu scaunele?
Presedinte: Luam scaune, 400 de scaune. O sa fie si lume in picioare va anunt de acum dar o sa fie si 400 de scaune.
S Tarabasanu: Cosmin avem 400 de scaune la deschidere?
Presedinte: Cate avem Cosmin?
C Mateescu: Cate spuneti dumneavoastra.
S Tarabasanu: Si cate incap acolo.
C Mateescu: Eu am comandat un numar de scaune 600, pentru tot.
Presedinte: Cate scaune luam atunci, hai sa stabilim.
C Mateescu: Am stabilit ca un numar de scaune pot fi realocate de la anumite sali.
Presedinte: Eu vreau sa stiu cate sunt la deschidere, hai sa stabilim.
C Mateescu: De invitati, cati sunt suficienti de importanti ca sa stea jos.
Presedinte: Hai sa luam comisarii, juratii si sotiile lor. Cati sunt?
S Tarabasanu: Astia sunt parca 250 cu totul.
Presedinte: Si sa mai luam 100?
A Bartoc: Da.
Presedinte: 350 de scaune, este bine?
A Bartoc: Eu zic ca este bine.
Presedinte: S-ar putea ca unii sa nu vina. 350 este corect?
A Bartoc: La deschidere este bine.
Presedinte: Luam 300 si 50 mai vehiculam de acolo. Ce zici Cosmin? Se pot muta, realoca? Atunci luam 350 clar si gata. Pentru o singura zi, nu?
S Tarabasanu: Dar pretul este acelasi si daca iei pentru o zi.
E Preotu: Nu se poate planifica cati vor veni atunci decat pe cei interni.
Presedinte: Este o mare problema daca alea raman acolo.
S Tarabasanu: Nu raman, dupa ceremonia de deschidere alea au disparut.
C Mateescu: Asa mi s-a sugerat si de catre cel care pune scena, ca pentru spectacolele pe care le organizeaza nu trebui scaune. Numai pentru ceremonia de deschidere care mai oficiala…Oficialitatile vor sta pe scaune in primele 4, 5 randuri. Acum va spun sincer ca nu stiu cum o sa aranjez cele 350 de scaune in acel spatiu, nu pot sa vizualizez.
S Tarabasanu: O sa pui atunci, cat o sa incapa, astfel incat sa fie vizibilitate la scena. Mai sunt si niste stalpi acolo.
C Mateescu: Daca pun scaunul in spatele stalpului, este evident ca este inutil. Este un numar de metri intre scena si stalpi unde se pot pune scaune.
S Tarabasanu: Hai sa plecam de la premiza ca vrem un maxim de 350 de scaune si in functie de cat ne permite aranjamentul salii.
E Preotu: Dar in sala 15 s-au mai facut aranjamente cu 350, incap fara probleme si mai ramane si loc in spate sa stea in picioare.
S Tarabasanu: Acolo mai avem si scena, spatiul pentru copii, oficiul postal si o gramada de alte chestii.
E Preotu: Uitati in sala asta sunt 35, 40 de persoane, se poate cu aglomeratie sa fie si 150 de persoane.
S Tarabasanu: Trebui vazut.
E Preotu: Chiar daca raman scaune libere, nu poti sa pici exact.
C Mateescu: Vreau sa obtin informatia de genul: Cati oameni ar fi de asezat? Un numar.
S Tarabasanu: Pai nu ai auzit ca se doreste sa stea toata lumea, inclusiv cei 250 de comisari, jurati plus 100 pentru oficialitati. Asta se doreste, daca nu se poate, hai sa vedem cat se poate.
Presedinte: Sa ne mutam la sala de Palmares. Probleme daca sunt?
L Pascanu: La Palmares, dupa ce lumea pleaca, peste tot s-a intamplat, la plecare organizatorii ofera un produs filatelic, participantilor care au platit masa. Noi avem o intentie in genul asta?
Presedinte: Nu.
S Tarabasanu: Legata de un produs filatelic, nu.
L Pascanu: Eu am vrut doar sa intreb.
Presedinte: O sa fie o sedinta cu partea filatelica a UPU unde este membra si doamna Popescu. Pentru ca ei vor sa tina aici o sedinta, noi punem la dispozitie sala, adica o platim noi si o sa oferim medalii pentru clasa de administratii postale. Ne-a sunat pe noi si ne-a intrebat daca dam si o masa. Daca am fi fost noi cu filatelia in mana am fi dat si masa dar sa mai scoata si cineva bani, ca eu nu mai pot.
L Pascanu: Vine si dl Dayan?
Presedinte: Dl Dayan este plecat in Nigeria.
L Pascanu: Cine il reprezinta?
Presedinte: Nu mi-a spus.
A Bartoc: Apropo pe aceia 2 ii astept eu sau dumneavoastra?
Presedinte: Ii asteptati dumneavoastra.
A Bartoc: Ok, ca sa stiu si eu.
E Preotu: Alaltaieri la 10 ani de la Banca Centrala Europeana cu guvernatorul Isarescu, Romfilatelia a oferit o masa generoasa, abundenta, deci sunt resurse. La UPU este din 2004.
Presedinte: Dar este membra. Deci noi platim sala unde ea este membra. Ne mutam la lansari de emisiunii filatelice peste care trecem foarte repede.
A Bartoc: Exista un membru de juriu in Brazilia, colectiile tematice, i s-a trimis acestuia setul de prima pagina?
S Tarabasanu: Cum se numeste?
A Bartoc: Moreno.
S Tarabasanu: Da.
Presedinte: La protocol este Magda. Ai ceva probleme? Trebui sa mergi acum parca dupa rechizite.
M Dinu: Da.
Presedinte: La sponsorizari, trebui sa vina Nicoleta sa ne spuna daca contractul cu Raiffeisen daca este inchis sau nu.
A Bartoc: As mai avea eu o problema cu exponatele. Deci la Tel Aviv au fost cativa expozanti care au luat aur si au sarit de la 5 la 8.
S Tarabasanu: Stim de 2 situatii.
L Pascanu: Savoiu printr-o scrisoare din partea Comitetului de Organizare EFIRO a primit informatia ca este membru de... juriu la Bucuresti, drept care colectiile lui nu au mai fost acceptate in expozitie. La Tel Aviv am aflat ca nu este membru de juriu pentru Bucuresti si pentru Praga. Drept pentru care Savoiu solicita ca cererile pe care le-a depus sa fie din nou luate in considerare.
S Tarabasanu: Scrisoarea pe care a facut-o Comitetul de Organizare a
facut-o la informarea FIP ca este elev de juriu. Noi oficial nu avem nimic ca Savoiu nu este elev de juriu la Bucuresti. Eu pana nu primesc pe scris acest lucru.
L Pascanu: Eu am aici lista membrilor de juriu de la Praga si lista membrilor de juriu de la Bucuresti, date trimise de Aranas.
A Bartoc: Unde este aici Savoiu?
S Tarabasanu: Nu am primit, ca nu mai este.
L Pascanu: Solicit sa transmite-ti scrisoarea prin care ati fost informata ca Savoiu este elev de juriu la Bucuresti. Eu asta i-am spus si lui Aranas dar el s-a spalat pe maini ca nu cunoaste si nu a vazut nimic.
S Tarabasanu: Cum sa nu, asta nu este o problema.
L Pascanu: Dar putem sa-l introducem in circuit?
Presedinte: Daca ne comunica FIP.
S Tarabasanu: Daca in momentul ala mai avem cadre, si nu este Palmaresul facut si catalogul cu toata numerotarea cadrelor facut.
Presedinte: De ce nu spune FIP din timp?
L Pascanu: Asta este o problema si a doua, colectia Ana Boureanu care a primit aur de la 5 panouri trebui sa ajunga la 8 panouri. Mai solicitam 3 panouri.
S Tarabasanu: Nu stiu daca mai avem, trebui sa vedem.
L Pascanu: Daca nu azi, in cursul zilei de maine sa gasim o solutie.
Presedinte: Daca se poate, gasim.
S Tarabasanu: De Hahmin stiam si am luat in calcul, pentru ca toata lumea se astepta.
L Pascanu: La ea nu se punea problema ca nu o sa ia aurul, dar aici cu Ana Boureanu a fost surpriza placuta.
A Bartoc: Spuneti-mi si mie acest tabel de unde a venit?
S Tarabasanu: De la Moreno.
A Bartoc: Dar Moreno este omul FIP.
S Tarabasanu: Eu vreau sa-mi dea pe scris ca nu mai este Savoiu membru in juriu, nu ne jucam ca intelegem implicit ca daca nu este in lista aia inseamna ca nu mai este. Mie imi trebui asa cum mi-a comunicat ca este elev de juriu, sa-mi comunice ca nu mai este.
L Pascanu: Corect.
A Bartoc: Cine face interventia asta?
S Tarabasanu: Eu nu o fac, nu stiu nimic oficial, mie trebui sa-mi comunice FIP, nu ca s-a zvonit pe la colturi.
L Pascanu: Daca imi dati scrisorica aia prin care s-a comunicat ca este.
Presedinte: O rezolvam. Cum stam cu obiectele de vanzare? Era treaba cu multicolorul.
S Tarabasanu: Aia s-a rezolvat, tarifele sunt la mapa. In momentul in care ies tarifele le pun pe site.
Presedinte: E in regula. Curtea de Onoare? Este terminata. Eu am terminat. Alte probleme daca le ridicati dumneavoastra? Atentie mare, vreau aplicatia si bazele de date, dar mai ales aplicatia finalizata saptamana asta.
S Tarabasanu: Deci Alin te asteptam la noi in birou. Asa ai promis ca du[pa sedinta de azi te muti la noi in birou, ca sunt o gramada de probleme dupa cum cred ca ti-ai dat si tu seama.
Presedinte: Deci aceasta aplicatie nu o sa fie fixa, o sa fie mai flexibila.
S Tarabasanu: Si nu este simpla.
Presedinte: Inca o data mai intreb: Probleme aveti dumneavoastra cu noi? Va multumesc pentru participare inchei sedinta aici. Stati, cand ne vedem saptamana viitoare? Cand este coferinta de presa?
S Tarabasanu: Nu stiu si Nicoleta nu raspunde la telefon. Facem convocarea pe e-mail.
Presedinte: Probabil ca o sa fie miercuri, joi sau vineri. Va anuntam pe e-mail. Va multumesc foarte mult pentru participare.

Presedinte: Gabriel MATEESCU
Membrii: Leonard PASCANU
Alexandru BARTOC
Simona TARABASANU
Eugen PREOTU
Cristian SCAICEANU
Miruna JAPIN
Emanuel CONSTANTINESCU

No comments:

Post a Comment

Google PageRank CheckerFree counter and web statsClicky Web Analytics