The king of hobbies and the hobby of Kings

Contact us:*e-Mail: office@stampland.net*|*Tel.: +4-0722.714.394*|*Fax: +4-0318.166.897*|*Yahoo ID: laszlo_kallai

Best view with Mozilla Firefox

Friday, October 24, 2008

Incidentul "Astrofila" s-a stins

Stimate domnule Kállai,

Simt necesară o explicaţie faţă de cititorii blogului pentru a lămuri mesajul d-lui Ştefan Nicolau. Eu sunt cel care a primit mesajul dumnealui şi cel care vi l-a remis. Mi-am permis să intervin, adăugând "Astrofila" precum şi o altă dată şi locaţie pentru un Congres, statutar convocat, deoarece am considerat că a omis neintenţionat să scrie antetul precum şi că data de 15 noiembrie este prea apropiată şi nu poate să respecte termenul de minimum 30 de zile necesar unei convocări corecte. Îmi cer scuze, pe această cale, faţă de domnul Ştefan Nicolau, pentru faptul că am intervenit în textul original.
Cu stimă,
Coriolan Chiricheş

Vă mulţumesc pentru lămuriri şi apreciez sincer onestitatea Dvs., Domnule Chiricheş. Sper că dl. Nicolau s-a lămurit şi îşi reconsideră atitudinea faţă de mine.
Cu respect,
László KÁLLAI

No comments:

Post a Comment

Google PageRank CheckerFree counter and web statsClicky Web Analytics