The king of hobbies and the hobby of Kings

Contact us:*e-Mail: office@stampland.net*|*Tel.: +4-0722.714.394*|*Fax: +4-0318.166.897*|*Yahoo ID: laszlo_kallai

Best view with Mozilla Firefox

Friday, October 24, 2008

Nicolau s-a răzgândit

În urmă cu puţin timp am primit un mesaj de la Ştefan Nicolau din Botoşani. Mesajul dumnealui se referă la materialul Gruparea Astrofila vrea Congresul amânat şi îmi reproşează că ar fi "o parodie realizată" de subsemnatul. Nicolau îmi cere să am curajul să recunosc că materialul respectiv este "o făcătură personală" a subsemnatului şi a celor din cercul subsemnatului "care au alte scopuri decât «filatelia»". "Aceasta mă face să cred că toate cele semnalate de Dvs. sunt rău intenţionate plasate cu scopul de a da apă la moara celor din Transilvania. Sper să terminaţi cu aceste «copilării de copil încă necopt»". - a mai ţinut să precizeze Ştefan Nicolau.
Mă abţin să fac comentarii însă, vă pun la dispoziţie mesajul expediat de Ştefan Nicolau unui filatelist din Botoşani care, la râdul lui, mi-a transmis.
În final, redau mesajul trimis de pe adresa de mail al lui Ştefan Nicolau, recepţionat şi publicat de Jurnal on line pentru filatelişti în 17.10.2008 şi despre care filatelistul botoşănean susţine că nu-i aparţine.

Gruparea Astrofila

Către,

FEDERAŢIA FILATELICĂ ROMÂNĂ
În urma discuţiilor purtate cu unii membri ai grupării şi mulţi alţi filatelişti referitor la toate cele primire pe diferite cai, cred că e mai bine a se amâna congresul pentru 15 noiembrie la Braşov. Astfel se vor înceta aceste contrapuneri şi nu va fi nici o problemă de contestat. Sper să fiu bine înţeles.

Cu deosebită stimă,
Ştefan Nicolau

1 comment:

  1. Cand credeam si eu ca mata, coane Stefane, prin acel "Sper sa fiu bine inteles" de la finalul scurtului mesaj, dar aparent de bun simt, ai taiat in sfarsit nodul gordian (ori nodul ombilical?) al legaturii toxice cu Leul, iata ca ma dezamagesti din nou prin balansarea atitudinii in chestiunea adunarii de maine. Costa scump biletul de tren de la Botosani la Bucuresti si Gruparea Astrofila, al carei singur membru activ ai ramas, nu cred sa aiba fonduri de decontare la "o dusa, o venita si-o zi prapadita" in capitala pentru un whisky la crasma cu TVA redus! Dar mai stii, o grupare-un om -un vot conteaza macar simbolic la un inceput neterminat de cvorum! Plateste Leul. Ein man, ein...awort.

    ReplyDelete

Google PageRank CheckerFree counter and web statsClicky Web Analytics